Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

עוגות חתונה / עוגות כלה

זה הערב שלכם, בו תצהירו על אהבתכם ועל כוונתכם לחיות את חייכם יחד, בפני משפחה וחברים.

כבר בחרתם אולם או גן, שמלת כלה וחליפת חתן, פרחים ועיצוב, בר משקאות ומוזיקה וקייטרינג... נשאר רק לבחור את עוגת החלומות שלכם.

האם תבחרו בעוגת חתונה מפוארת ואלגנטית? כפרית ועדינה? הומוריסטית וצבעונית? אני כאן כדי להגשים עבורכם את החלום המתוק הזה (שמצטלם נפלא).
לפניכם גלריה ובה מגוון עצום של עוגות חתונה. אתם מוזמנים לבחור מתוכן את עוגת החתונה שלכם, או לדבר איתי על העוגה המיוחדת שעליה אתם חולמים.        תוכלו לקבל רעיונות גם מגלריית השולחנות המתוקים.
כל עוגת חתונה מהגלריה ניתן לעצב בגודל ובצבעים שונים, עם פרחים שונים וכו', כך שהעוגה שלכם תהיה ייחודית, חד פעמית, ותתאים בדיוק לכם ולארוע שלכם.        אני אשמח לשמוע לעזור ולייעץ. זוגות שרוצים בכך ומזמינים את העוגה מספיק זמן מראש, מוזמנים לפגישת ייעוץ וטעימות.

 

תמר

 עוגת כלה / עוגת חתונה / עוגת חתונה מעוצבת / עוגת חתן כלה / עוגות חתונה מעוצבות / עוגות חתונה מפוארות / עוגות חתונה מבצק סוכר