Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

עוגות חתונה

עוגות חתונה מיוחדות

עוגות חתונה הן חלק בלתי נפרד מהאירוע המרגש. לצד בחירת אולם האירועים, שמלת הכלה וחליפת החתן – עוגת חתונה מרשימה תשאיר את המשפחה והחברים עם פה פעור. מעדיפים עיצוב עוגה שיתאים לעיצוב האולם או להזמנה שלכם? בחירת העוגה הנכונה תשלים את הקונספט הייחודי של חתונתכם. כדי להעניק את הטאץ' המתאים לאירוע המרגש, שיתוף פעולה עם תמר על ההר יענה על ציפיותיכם – והרבה מעבר לכך.



חשיבותן של עוגות חתונה

החלטתם להינשא? מזל טוב! מיסוד הקשר הזוגי לעיניהם של בני המשפחה והחברים הוא מעמד מרגש ללא ספק. עם זאת, תכנון החתונה בפועל הוא משימה מורכבת למדי, הכוללת שלבים רבים ושונים: החל מבחירת אולם האירועים, הדיג'יי שיקפיץ את האורחים ועד לבגדי החתן והכלה – ישנן אינספור משימות לבצע כדי לחגוג כמו שאתם חולמים.


חלק חשוב לא פחות בעת תכנון החתונה מתייחס לבחירת עוגת החתונה: בתום החופה המרגשת ולאחר הסלואו הראשון של הזוג המאושר, הם יתפנו לחיתוך העוגה המפוארת. עוגת החתונה, יצירת הפאר הניצבת במרכז האולם, היא ביטוי למחויבות בין שני בני הזוג. כאשר בני הזוג חותכים את העוגה ומאכילים אחד את השנייה בפרוסה – אין ספק שמדובר בביטוי מקסים לאהבתם הנצחית.


כדי שהעוגה שלכם תהיה מיוחדת, מרשימה ובעיקר טעימה, תצטרכו לקבל כמה החלטות חשובות. על העוגה להיות הרבה מעבר למיצג אדריכלי ועיצובי – היא חייבת להיות טעימה, יפה ואיכותית. לצד בחירת טעמי העוגות, הקרמים והתוספות, עליכם לבחור גם את מספר הקומות שמהן תורכב עוגת החתונה, את גודלן, את הצבעים ואת העיצוב: פרחים, דמויות מפוסלות של החתן והכלה על הקומה העליונה, תחרות, סרטים ועוד. כדי שהעוגה תענה על ציפיותיכם מבחינת טעם, רמת גימור ויופי, חשוב מאד לבחור במעצבת מקצועית וקשובה שתדע להתאים את העוגה למספר המוזמנים שלכם, לגודל ועיצוב האולם וכמובן – לטעמכם האישי.

 

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

עוגת החתונה מסמלת הרבה מעבר לקינוח מושחת: היא מסמלת את מחויבותם הנצחית של בני הזוג אחד כלפי השנייה. בהתאם, חשוב להפקיד את משימת עיצוב העוגה בידיים טובות. תמר רגב, בעלת הסטודיו תמר על ההר, הינה בעלת ניסיון של שנים בביצוע משימה מרגשת זו, ותשמח לייעץ לכם בכל השלבים לבחירת העוגה המושלמת עבורכם.