Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

שולחן מתוקים לבת מצווה

שולחן מתוקים לבת מצווה הינו מרהיב ביופיו והמבחר שעליו טעים מאוד. ניתן למצוא בו מבחר של עוגות ומתוקים אחרים המהווים קינוח נהדר לכל ארוחה. את המתוקים ניתן לבחור מתוך שפע קיים. ניתן להתאים את ההיצע לארוחות חלביות ובשריות גם יחד. תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

שולחן מתוקים לבת מצווה – מושך את העין והלב

שולחן מתוקים לבת מצווה מושך את עיני האורחים ורבים מהם טועמים כל סוג של ממתק שמוגש. ניתן לבסס  את הקינוח על תפריט של מבוסס מאכלי בשר או גבינה. העוגות המוגשות הן מגוונות. בין היתר עוגות בחושות עם טעמים נהדרים של שוקולד בלגי, וניל קינמון ואגוזים עם תוספות וטעמי מייפל, תפוז, לימון, בננה, קוקוס ועוד. ניתן להוסיף להן ו/או לקשטן בפירות יער, בסוגי מרציפן מבוסס שקדים ועוד. ניתן לקבלן ללא גלוטן, כאשר הן מפוסלות עם ציורים ותבליטים ועוד. העוגה המרכזית לחגיגת בת המצווה תקושט ותעוצב על פי בקשת המשפחה והחוגגת. רבות רוצות עוגות גבוהות של מספר קומות בנות כ 10 סנטימטר כל אחת. תוספות המשדרגות את השולחן הן קאפקייקס, סוכריות בצק סוכר, עציצי סוכריות, עוגיות, קייק פופס, קינוחי כוסות ועוד.

חומרים איכותיים

הכנת העוגות והממתקים נעשית זמן קצר לפני האירוע. משתמשים אך ורק בחומרי גלם טריים שנקנו לאחרונה. תהליך ההזמנה פשוט ועל מפיק האירוע לבחור את הממתקים המתאימים לאירוע, לסוגו, לכמות האנשים המגיעים וכדומה. ניתן לבחור בממתקים לשולחן, בעוגה מיוחדת, במתנות אישיות ועוד. השילוב של כל האפשרויות האלו יוסיף רבות לחוויה הקולינרית.

שירות מכל הלב

תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ, לגבי הבחירה, ממתקים איכותיים, מגוון רחב, מחירים נוחים ועוד. מנהלת הסטודיו והעובדים בו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.