Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

עוגות חתונה מעוצבות

עוגות חתונה בעיצוב אישי

עוגות חתונה מעוצבות יגשימו את הפנטזיות הפרועות ביותר של כל חתן וכלה: מעוניינים בחתונה המעוצבת בהשראת ההזמנה? אולי תרצו חתונה בעיצוב הסרט האהוב עליכם? בין אם מדובר בעיצוב קלאסי או בעוגה ייחודית בעיצוב משוגע, אין ספק שעוגת חתונה מרשימה זו האורחים לא ישכחו זמן רב. אם ברצונכם להשקיע בעוגה לחתונה שתענה באופן מדויק על הציפיות שלכם – צרו קשר עם תמר על ההר.



עוגות חתונה מעוצבות: לבחור מתוך מגוון אפשרויות

כאשר מדובר בתכנון החתונה, ישנם היבטים רבים שהפכו, עם השנים, לחלק בלתי נפרד ממסורת החגיגה: החל מבחירת הלהקה שתלווה אתכם לחופה, בניית תפריט האוכל ועד לבחירת השמלה הלבנה של הכלה. מרכיבים אלו ורבים אחרים הופכים את השמחה לבלתי נשכחת. בנוסף למרכיבים אלה, גם עוגת החתונה הינה מרכיב חשוב בהצלחת החגיגה.

הזמנת עוגה לחתונה מתבססת על מסורת וותיקה; מסורת אשר מקורה בימי הביניים. מדובר במנהג שהשתמר לאורך השנים, וגם כיום, במסגרת התרבות המערבית, מקובל להזמין עוגה ולקשט אותה בהתאם לרצון החתן והכלה. אכן, עוגת החתונה נושאת סמליות מרתקת, שכן הזוג הנשוי פורס את העוגה ובכך מציג את איחוד שתי המשפחות לכדי אחת חדשה. במקביל לכך, ולאורך השנים האחרונות, זוגות רבים אינם מסתפקים בעוגת חתונה סטנדרטית, אלא בוחרים לעצב את העוגה באופן אישי שישקף אותם ואת טעמם היטב.

מתלבטים כיצד לתכנן את עוגת החתונה שלכם? עומדות בפניכם אפשרויות רבות ומגוונות. נסקור כמה מהן כאן:

  •    עוגה בהשראת תחביב / ספורט / מקצוע נהנים לרכב יחד על אופניים? מתרגלים יחד יוגה? שניכם עורכי דין? תוכלו לשלב את הנושא בעוגת החתונה שלכם
  •    עוגה בהשראת סרט – זוכרים עד היום את הסרט שצפיתם בו בדייט הראשון? תוכלו לעצב את דמויות החתן והכלה על העוגה בהתאם לדמויות מהסרט.



לפרוס את העוגה יחדיו

בין אם בחרתם בעיצוב כזה או אחר לחתונה שלכם, חשוב ליצור קשר עם מומחים שיכינו עבורכם את עוגת החתונה. מעוניינים בעוגת חתונה מעוצבת? צרו קשר עם תמר על ההר – סטודיו בוטיק המתמחה בעוגות מעוצבות לחתונות ולאירועים רבים אחרים.