Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

שאלות נפוצות

 

ממה בעצם עשוי בצק סוכר ?   
בצק הסוכר, כשמו כן הוא, עשוי בעיקר מסוכר וגלוקוזה.

האם בצק הסוכר טעים ?
טעם הוא עניין של... טעם. בצק הסוכר הינו מתוק ובעל ריח נעים, ורובם המוחלט של הילדים אוהבים את טעמו, כמו גם רבים מהמבוגרים. מי שלא רוצה לאכול את בצק הסוכר מסיבה זו או אחרת, יכול להסירו בקלות רבה לפני אכילת העוגה.

אילו טעמים ואילו עיצובים קיימים ?

טעמי העוגות המעוצבות הם: שוקולד בלגי, וניל,  וניל קינמון אגוזים, וניל אמרטו, מייפל קוקוס ואגוזים, תפוז, לימון, ,גזר, דבש, קוקוס וקפה, שוקולד וקפה.ניתן להוסיף לעוגה אגוזים, מרציפן, פירות, ליקרים ועוד. לכל עוגה יש טעמי קרם שמתאימים לה.בעיצוב העוגה השמיים הם הגבול - עוגה עם ציור, תבליט או פיסול בתלת מימד , עוגה לבנה ואלגנטית או צבעונית ונאיבית.קומה אחת או מספר קומות, עוגת תלת מימדית ועוד. האפשרויות אינסופיות. אני מזמינה אתכם לתכנן איתי את עוגת החלומות שלכם.

 למה ניתן לבחור רק עוגות בחושות? למה לא עוגת מוס טובה ?                                                             
ראשית, זה הזמן לתקן את השם הרע שיצא לעוגות הבחושות ולעוגות המעוצבות בבצק הסוכר. 
העוגות מתחת לעטיפה היפה של בצק הסוכר, מהוות חלק בלתי נפרד מהחוויה, שהרי כל עוגה מיועדת קודם כל לאכילה. זאת אומרת שאני קודם כל אופה עבורכם עוגה טעימה, ורק אחר כך משקיעה בעיצוב שלה.
העוגות ב'תמר על ההר' עשויות מחמרי גלם משובחים, הן טעימות ועסיסיות כשלעצמן, ובנוסף מצופות וממולאות בקרם שמתאים להן ומעשיר אותן. אני גאה במחמאות על טעמן של העוגות, לא פחות מבמחמאות על המראה שלהן. 
                                       
ולמה לא עוגת מוס? כיוון שעוגות קצפת ומוס הן עוגות "רטובות" ורכות ואילו בצק הסוכר רגיש ללחות ולכן אינו ועלול לימס במגע איתן. בנוסף - עוגת מוס רכה לא תוכל לשאת עליה את משקל פיסולי בצק הסוכר או קומות נוספות מעליה.

האם ניתן לשמור את העוגה במקרר, ואם לא, איך ולכמה זמן אפשר לשמור את העוגה?
עוגות עם פיסול או פרחים רצוי לשמור מחוץ למקרר. העוגות בסטודיו נאפות ומעוצבות סמוך ככל שניתן למועד הארוע ולרוב המסירה מתבצעת ביום הארוע - לכן הן ישמרו טריות. את העוגה ניתן לשמור בקופסה שבה היא מגיעה, במקום קריר בבית. בחורף יש להרחיק ממקור חום ובקיץ לשמור במקום ממוזג. בצק הסוכר מהווה שכבת הגנה, האוטמת את העוגה מהאוויר, ולכן היא תשמור על טריותה עד לחיתוך ואכילה 4-3 ימים בחורף וכ-1-2 ימים בקיץ. לאחר חיתוך העוגה - יש לשמור אותה במקרר. את הפרחים / פיסולי בצק הסוכר ניתן לשמור למזכרת במקום קריר, יבש ומאוורר (לא במקרר) למשך חודשים ושנים. 

האם העוגות כשרות ?
העוגות כשרות פרווה בהשגחת הרבנות. ולא, אין בהן מרגרינה כלל.

כמה זמן מראש כדאי להזמין עוגה מעוצבת ?
עוגת יום הולדת כדאי להזמין לפחות שבוע מראש, עוגות גדולות ומורכבות לפחות שבועיים מראש ועוגות חתונה מוקדם ככל שניתן, כדי שאוכל להערך מבחינת ציוד וחומרים ולשריין את התאריך עבורכם.
במידת האפשר, אשמח להענות להזמנות גם בהתראה קצרה יותר.

מהיכן אוספים את העוגה ? 
את העוגה ניתן לאסוף ממושב סלעית (ליד כוכב יאיר), או לקבלה במשלוח בתשלום נוסף. 
עוגות גדולות או מורכבות דורשות לרוב את הגעתי למקום הארוע ע"מ להרכיבן במקום.

 

יש לכם שאלות נוספות? אשמח לענות. פנו אלי טלפונית   4328170 - 054 , במייל  tamaralhahar@bezeqint.net, או דרך דף   צור קשר.