Pierre Pierre, who replica handbag 185cm tall, gucci replica handbags the "Diamond King" in his hermes replica handbags . He has been selected as one of the handbag replica most beautiful 50 people in the "People" magazine. It is also known as replica handbags most elegant and quiet in the world. Unforgettable prince.

שולחן מתוקים לבר מצווה

שולחן מתוקים לבר מצווה מכיל מבחר של עוגות ומנות קינוח אחרות. השולחן הינו עם היצע מגוון המותאם לתפריטים חלביים ו/או בשריים. כל אחד יכול לבחור את המתאימים לאירוע עצמו ולצרכיו. כל בחירה תהיה נהדרת, תספק קינוח נהדר ותשלים תפריט עשיר. תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

שולחן מתוקים לבר מצווה – בעל מראה צבעוני נהדר

שולחן מתוקים לבר מצווה הוא בעל מראה המושך את העין. הטעמים של העוגות והמתוקים האחרים הם אלו אשר עושים את ההבדל בין סתם קינוחים לקינוחים מושלמים. אין פלא, איפה, שכל אורח רוצה לטעום מכל המאפים התקרובת המוגשת והמסודרת בטעם רב על השולחן. העגות מהוות, לרוב, את לב השולחן ומושכות את מרבית תשומת הלב. ניתן למצוא עוגה מעוצבת אשר תהיה עוגת הבר  מצווה. היא, לרוב, מגיעה עם מספר קומות ומכוסה בקרם. היא תהיה מקושטת ומעוצבת ותבלוט על השולחן. לידה ניתן למצוא עוגות בחושות עם טעמים נפלאים של שוקולד בלגי, וניל קינמון ואגוזים עם תוספות וטעמי מייפל, תפוז, לימון, בננה, קוקוס ועוד. ניתן לקבל עוגות ללא גלוטן, עוגות מפוסלות ועוד. מנות אחרות הן קאפקייקס, סוכריות בצק סוכר, עציצי סוכריות, עוגיות, קייק פופס, קינוחי כוסות ועוד.

עוגה מותאמת אישית לאירוע

הכנת העוגות והממתקים נעשית סמוך לאירוע כדי לשמור על טריות מרבית. עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים. בעל האירוע בוחר בקינוחים הרצויים והמתאימים לסוג האורחים. שילוב של עוגה מרכזית, עוגות אישיות וממתקים בטעמים נהדרים יתרום לחוויה מתוקה ומיוחדת במיוחד אשר תשתלב נהדר עם תפריט עשיר בטעמים.

שירות מכל הלב

תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ, מגוון רחב, מחירים נוחים ועוד. המנהלת והעובדים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח חדש.